Kjøpsbetingelser

1. Generelt

Dette er betingelser som gjelder ved bruk av denne nettsiden og avtalen (heretter kalt “betingelser”) som da inngås mellom deg og smartfootoriginals.no. Vennligst les disse betingelsene når du bekrefter bestillingen ved utsjekk. Når du benytter denne websiden eller bestiller varer gjennom denne, er du bundet av disse. Ikke lever en bestilling hvis du ikke er enig i disse betingelsene.

2. Montering av produkt

Kunde har ansvar for montering af produkt og at følge op tilstanden på produkt.

3. Tilgjengelighet

Varene vi presenterer på denne siden er tilgjengelige og kan sendes over hele Norge. Det kan være noen begrensninger, og disse områder vil ikke kunne velges når du bekrefter handelen.

4. Hvordan bestille

Vi har laget bestillingsrutinene så enkle som mulig for deg:

  • Finn ønsket produkt, klikk for å velge dette.
  • Når du har funnet de produktene du ønsker, klikk på handlekurven oppe i høyre hjørne.
  • Følg stegene for utsjekk.
  • Velg betalingsform. Vi reserverer beløpet og belaster etter at orderen fysisk er avsendt. Hos oss kan du betale med VISA, Mastercard & Vipps.
  • Alle varer blir sendt, og vi sender alle ordre ankommet før kl 14:00 samme dag alle virkedager og har som mål å levere i løpet av 1-3 virkedager (litt avhengig av hvor du bor).

3. Priser

Prisene på smartfootoriginals.no vil alltid være den prisen du betaler. Ingen moms eller skatt vil komme i tillegg – dette er inkludert i prisen. Smartfootoriginals.no håndterer også det som måtte være av import-kostnader.

Det er kun fraktkostnader som vil komme i tillegg. Dette vil bli lagt til og tydelig presentert ved utsjekk.

6. Frakt

Smartfootorginals tilbyr gratis frakt over hele Norge for alle bestillinger på mer enn 750 NOK. For bestillinger under dette vil det bli lagt til en kostnad på 75 NOK.

7. Levering

Vi hos smartfootoriginals.no gjør vårt ytterste for å få sendt bestilte varer så raskt som mulig, i den rekkefølgen de kommer inn. Selv om vår målsetting er å ha levert innen 1-3 virkedager, kan det dukke opp uforutsette utfordringer som forsinker dette. Skulle det mot formodning gå mer enn 50 dager, kan du kansellere bestillingen. Merk at vi ikke leverer lørdager og søndager.
Før du leverer bestillingen din vil du bli informert om de forventede leveringsdetaljene. Når du har bekreftet, vil du motta en mail eller melding med disse. Her vil du også få en kode slik at du kan spore pakken.

Hvis bestillingen din ikke ankommer den dagen du var forespeilet, kan du kontakte fraktleverandør direkte eller vår kundeservice på mail: salg@smartfootoriginals.no

8. Angrerett

Angrerettsskjema kommer med ordrebekreftelsen når du bestiller varer. For mer info se: Frakt og retur

9. Reklamasjon

Har du mottatt en skadet vare eller har en reklamasjon, og ønsker å returnere denne må du innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss en melding innen 2 mnd. fra dette tidsrom.

Reklamasjon kan skje senest to år etter at du overtok/mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Reklamasjon bør skje skriftlig. Vennligst kontakt vår kundeservice på salg@smartfootoriginals.no, så vil du få hjelp. Ikke send noe tilbake til oss uten først å ha vært i kontakt med oss og fått en bekreftelse. Vi trenger å få klarhet i skadeomfanget før vi bestemmer detaljene rundt returforsendelsen/erstatning.

10. Konfliktløsing

Klager rettes til selger innen rinelig tid, jfr. pkt 9 og 10 i Standar salgsbetingelser for forbrukerkjøp over Internett (se HER). Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Kontakt ev på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Smartfootoriginals.no driftes av:

ParasollFix AS
General Fleischers Vei 7b
1359 Eiksmarka
Norge

Telefon: +47 466 11 499
Mail: salg@smartfootoriginals.no
Org No: 925 589 950
CEO: Casper Klejnstrup

Kjøpsbetingelser

1. Generelt

Dette er betingelser som gjelder ved bruk av denne nettsiden og avtalen (heretter kalt “betingelser”) som da inngås mellom deg og smartfootoriginals.no. Vennligst les disse betingelsene når du bekrefter bestillingen ved utsjekk. Når du benytter denne websiden eller bestiller varer gjennom denne, er du bundet av disse. Ikke lever en bestilling hvis du ikke er enig i disse betingelsene.

2. Tilgjengelighet

Varene vi presenterer på denne siden er tilgjengelige og kan sendes over hele Norge. Det kan være noen begrensninger, og disse områder vil ikke kunne velges når du bekrefter handelen.

3. Hvordan bestille

Vi har laget bestillingsrutinene så enkle som mulig for deg:

  • Finn ønsket produkt, klikk for å velge dette.
  • Når du har funnet de produktene du ønsker, klikk på handlekurven oppe i høyre hjørne.
  • Følg stegene for utsjekk.
  • Velg betalingsform. Vi reserverer beløpet og belaster etter at orderen fysisk er avsendt. Hos oss kan du betale med VISA, Mastercard & Vipps.
  • Alle varer blir sendt, og vi sender alle ordre ankommet før kl 14:00 samme dag alle virkedager og har som mål å levere i løpet av 1-3 virkedager (litt avhengig av hvor du bor).

4. Priser

Prisene på smartfootoriginals.no vil alltid være den prisen du betaler. Ingen moms eller skatt vil komme i tillegg – dette er inkludert i prisen. Smartfootoriginals.no håndterer også det som måtte være av import-kostnader.

Det er kun fraktkostnader som vil komme i tillegg. Dette vil bli lagt til og tydelig presentert ved utsjekk.

5. Frakt

Smartfootorginals tilbyr gratis frakt over hele Norge for alle bestillinger på mer enn 750 NOK. For bestillinger under dette vil det bli lagt til en kostnad på 75 NOK.

6. Levering

Vi hos smartfootoriginals.no gjør vårt ytterste for å få sendt bestilte varer så raskt som mulig, i den rekkefølgen de kommer inn. Selv om vår målsetting er å ha levert innen 1-3 virkedager, kan det dukke opp uforutsette utfordringer som forsinker dette. Skulle det mot formodning gå mer enn 50 dager, kan du kansellere bestillingen. Merk at vi ikke leverer lørdager og søndager.
Før du leverer bestillingen din vil du bli informert om de forventede leveringsdetaljene. Når du har bekreftet, vil du motta en mail eller melding med disse. Her vil du også få en kode slik at du kan spore pakken.

Hvis bestillingen din ikke ankommer den dagen du var forespeilet, kan du kontakte fraktleverandør direkte eller vår kundeservice på mail: salg@smartfootoriginals.no

7. Angrerett

Angrerettsskjema kommer med ordrebekreftelsen når du bestiller varer. For mer info se: Frakt og retur

8. Reklamasjon

Har du mottatt en skadet vare eller har en reklamasjon, og ønsker å returnere denne må du innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss en melding innen 2 mnd. fra dette tidsrom.

Reklamasjon kan skje senest to år etter at du overtok/mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Reklamasjon bør skje skriftlig. Vennligst kontakt vår kundeservice på salg@smartfootoriginals.no, så vil du få hjelp. Ikke send noe tilbake til oss uten først å ha vært i kontakt med oss og fått en bekreftelse. Vi trenger å få klarhet i skadeomfanget før vi bestemmer detaljene rundt returforsendelsen/erstatning.

9. Konfliktløsing

Klager rettes til selger innen rinelig tid, jfr. pkt 9 og 10 i Standar salgsbetingelser for forbrukerkjøp over Internett (se HER). Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Kontakt ev på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Smartfootoriginals.no driftes av:

ParasollFix AS
General Fleischers Vei 7b
1359 Eiksmarka
Norge

Telefon: +47 466 11 499
Mail: salg@smartfootoriginals.no
Org No: 925 589 950
CEO: Casper Klejnstrup

Kjøpsbetingelser

1. Generelt

Dette er betingelser som gjelder ved bruk av denne nettsiden og avtalen (heretter kalt “betingelser”) som da inngås mellom deg og smartfootoriginals.no. Vennligst les disse betingelsene når du bekrefter bestillingen ved utsjekk. Når du benytter denne websiden eller bestiller varer gjennom denne, er du bundet av disse. Ikke lever en bestilling hvis du ikke er enig i disse betingelsene.

2. Tilgjengelighet

Varene vi presenterer på denne siden er tilgjengelige og kan sendes over hele Norge. Det kan være noen begrensninger, og disse områder vil ikke kunne velges når du bekrefter handelen.

3. Hvordan bestille

Vi har laget bestillingsrutinene så enkle som mulig for deg:

  • Finn ønsket produkt, klikk for å velge dette.
  • Når du har funnet de produktene du ønsker, klikk på handlekurven oppe i høyre hjørne.
  • Følg stegene for utsjekk.
  • Velg betalingsform. Vi reserverer beløpet og belaster etter at orderen fysisk er avsendt. Hos oss kan du betale med VISA, Mastercard & Vipps.
  • Alle varer blir sendt, og vi sender alle ordre ankommet før kl 14:00 samme dag alle virkedager og har som mål å levere i løpet av 1-3 virkedager (litt avhengig av hvor du bor).

4. Priser

Prisene på smartfootoriginals.no vil alltid være den prisen du betaler. Ingen moms eller skatt vil komme i tillegg – dette er inkludert i prisen. Smartfootoriginals.no håndterer også det som måtte være av import-kostnader.

Det er kun fraktkostnader som vil komme i tillegg. Dette vil bli lagt til og tydelig presentert ved utsjekk.

5. Frakt

Smartfootorginals tilbyr gratis frakt over hele Norge for alle bestillinger på mer enn 750 NOK. For bestillinger under dette vil det bli lagt til en kostnad på 75 NOK.

6. Levering

Vi hos smartfootoriginals.no gjør vårt ytterste for å få sendt bestilte varer så raskt som mulig, i den rekkefølgen de kommer inn. Selv om vår målsetting er å ha levert innen 1-3 virkedager, kan det dukke opp uforutsette utfordringer som forsinker dette. Skulle det mot formodning gå mer enn 50 dager, kan du kansellere bestillingen. Merk at vi ikke leverer lørdager og søndager.
Før du leverer bestillingen din vil du bli informert om de forventede leveringsdetaljene. Når du har bekreftet, vil du motta en mail eller melding med disse. Her vil du også få en kode slik at du kan spore pakken.

Hvis bestillingen din ikke ankommer den dagen du var forespeilet, kan du kontakte fraktleverandør direkte eller vår kundeservice på mail: salg@smartfootoriginals.no

7. Angrerett

Angrerettsskjema kommer med ordrebekreftelsen når du bestiller varer. For mer info se: Frakt og retur

8. Reklamasjon

Har du mottatt en skadet vare eller har en reklamasjon, og ønsker å returnere denne må du innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss en melding innen 2 mnd. fra dette tidsrom.

Reklamasjon kan skje senest to år etter at du overtok/mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Reklamasjon bør skje skriftlig. Vennligst kontakt vår kundeservice på salg@smartfootoriginals.no, så vil du få hjelp. Ikke send noe tilbake til oss uten først å ha vært i kontakt med oss og fått en bekreftelse. Vi trenger å få klarhet i skadeomfanget før vi bestemmer detaljene rundt returforsendelsen/erstatning.

9. Konfliktløsing

Klager rettes til selger innen rinelig tid, jfr. pkt 9 og 10 i Standar salgsbetingelser for forbrukerkjøp over Internett (se HER). Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Kontakt ev på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Smartfootoriginals.no driftes av:

ParasollFix AS
General Fleischers Vei 7b
1359 Eiksmarka
Norge

Telefon: +47 466 11 499
Mail: salg@smartfootoriginals.no
Org No: 925 589 950
CEO: Casper Klejnstrup

Kjøpsbetingelser

1. Generelt

Dette er betingelser som gjelder ved bruk av denne nettsiden og avtalen (heretter kalt “betingelser”) som da inngås mellom deg og smartfootoriginals.no. Vennligst les disse betingelsene når du bekrefter bestillingen ved utsjekk. Når du benytter denne websiden eller bestiller varer gjennom denne, er du bundet av disse. Ikke lever en bestilling hvis du ikke er enig i disse betingelsene.

2. Tilgjengelighet

Varene vi presenterer på denne siden er tilgjengelige og kan sendes over hele Norge. Det kan være noen begrensninger, og disse områder vil ikke kunne velges når du bekrefter handelen.

3. Hvordan bestille

Vi har laget bestillingsrutinene så enkle som mulig for deg:

  • Finn ønsket produkt, klikk for å velge dette.
  • Når du har funnet de produktene du ønsker, klikk på handlekurven oppe i høyre hjørne.
  • Følg stegene for utsjekk.
  • Velg betalingsform. Vi reserverer beløpet og belaster etter at orderen fysisk er avsendt. Hos oss kan du betale med VISA, Mastercard & Vipps.
  • Alle varer blir sendt, og vi sender alle ordre ankommet før kl 14:00 samme dag alle virkedager og har som mål å levere i løpet av 1-3 virkedager (litt avhengig av hvor du bor).

4. Priser

Prisene på smartfootoriginals.no vil alltid være den prisen du betaler. Ingen moms eller skatt vil komme i tillegg – dette er inkludert i prisen. Smartfootoriginals.no håndterer også det som måtte være av import-kostnader.

Det er kun fraktkostnader som vil komme i tillegg. Dette vil bli lagt til og tydelig presentert ved utsjekk.

5. Frakt

Smartfootorginals tilbyr gratis frakt over hele Norge for alle bestillinger på mer enn 750 NOK. For bestillinger under dette vil det bli lagt til en kostnad på 75 NOK.

6. Levering

Vi hos smartfootoriginals.no gjør vårt ytterste for å få sendt bestilte varer så raskt som mulig, i den rekkefølgen de kommer inn. Selv om vår målsetting er å ha levert innen 1-3 virkedager, kan det dukke opp uforutsette utfordringer som forsinker dette. Skulle det mot formodning gå mer enn 50 dager, kan du kansellere bestillingen. Merk at vi ikke leverer lørdager og søndager.
Før du leverer bestillingen din vil du bli informert om de forventede leveringsdetaljene. Når du har bekreftet, vil du motta en mail eller melding med disse. Her vil du også få en kode slik at du kan spore pakken.

Hvis bestillingen din ikke ankommer den dagen du var forespeilet, kan du kontakte fraktleverandør direkte eller vår kundeservice på mail: salg@smartfootoriginals.no

7. Angrerett

Angrerettsskjema kommer med ordrebekreftelsen når du bestiller varer. For mer info se: Frakt og retur

8. Reklamasjon

Har du mottatt en skadet vare eller har en reklamasjon, og ønsker å returnere denne må du innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss en melding innen 2 mnd. fra dette tidsrom.

Reklamasjon kan skje senest to år etter at du overtok/mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan du i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.

Reklamasjon bør skje skriftlig. Vennligst kontakt vår kundeservice på salg@smartfootoriginals.no, så vil du få hjelp. Ikke send noe tilbake til oss uten først å ha vært i kontakt med oss og fått en bekreftelse. Vi trenger å få klarhet i skadeomfanget før vi bestemmer detaljene rundt returforsendelsen/erstatning.

9. Konfliktløsing

Klager rettes til selger innen rinelig tid, jfr. pkt 9 og 10 i Standar salgsbetingelser for forbrukerkjøp over Internett (se HER). Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Kontakt ev på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller forbrukerradet.no

Smartfootoriginals.no driftes av:

ParasollFix AS
General Fleischers Vei 7b
1359 Eiksmarka
Norge

Telefon: +47 466 11 499
Mail: salg@smartfootoriginals.no
Org No: 925 589 950
CEO: Casper Klejnstrup