Frakt og levering

Hvordan foretar jeg en bestilling?

Du velger produktene du ønsker og legger disse i handlekurven. Deretter fyller du inn detaljer for levering og betaling.

Hvordan vet jeg at dere har mottatt min bestilling?

Du vil motta en bekreftelse på mail.

Jeg ønsker å kansellere bestillingen. Hvordan gjør jeg dette?

Kontakt oss på salg@smartfootoriginals.no så raskt som mulig. Alle bestillinger kan annulleres om de ikke allerede er pakket og sendt. Om du ønsker å kansellere når pakken er underveis, må du vente til du har mottatt denne, og deretter returnere den.

Jeg har skrevet feil adresse. Hvordan kan jeg endre?

Kontakt oss på salg@smartfootoriginals.no så hjelper vi deg med dette. Merk at vi bare kan gjøre dette før pakken er sendt. Du vil motta en sms fra fraktleverandør etter at denne er sendt, og du kan enkelt endre både adresse og leveringstidspunkt via denne.

Kan jeg endre bestillingen?

Bare kontakt oss på salg@smartfootoriginals.no og oppgi ditt ordrenummer. Vi kan endre helt frem til bestillingen er pakket og sendt. Varer kan byttes og returneres innen 14 dager etter at varen er mottatt.

Hvilke byer sender dere til?

Vi sender til hele Norge.

Hvor sender dere fra?

Vi sender fra vårt varelager i Norge. Alle ordre sendes med anerkjente fraktleverandører.

Når mottar jeg varene?

Du mottar en bekreftelse med sporingsnummer på mail. Når pakken er klar til å sendes, vil fraktleverandør kontakte deg med detaljer rundt leveringen. Avhengig av hvor du bor, vil forsendelsen normalt ta 1-3 dager. Du kan spore denne på link du mottar fra fraktleverandør.

Kan jeg hente varene i butikk?

Nei, alle bestillinger på nett vil bli sendt og levert til den adressen du har oppgitt. Når varene er sendt kan du ved behov endre adressen på fraktleverandørens nettside. Mer informasjon om dette vil du få fra fraktleverandør når de har hentet pakken hos oss.

Hvordan mottar jeg pakken?

Fraktleverandør vil kontakte deg i kort tid før levering.

Hvor mye betaler jeg for frakt?

Vi tilbyr gratis frakt over hele Norge for alle bestillinger på mer enn 950,- NOK. For bestillinger under dette vil det bli lagt til en kostnad på 75 NOK.

Hvor mye kommer i tillegg av skatt, avgifter eller importavgifter?

Priser på smartfootoriginals.no er inkl. MVA, skatt og importavgift.

Når får jeg tilbake pengene?

Når vi har mottatt returnert vare, tilbakebetaler vi på samme måte som du betalte. Merk at evt. fraktkostnader ikke blir refundert. Avhengig av din bank, vil det normalt ta 2-5 virkedager før pengene er tilbake på din konto.

Hvordan sporer jeg pakken?

Så fort bestillingen din er behandlet, vil du få en bekreftelse på mail med leveringsdetaljer og sporingsnummer. Fraktleverandør vil kontakte deg kort tid etter dette.

Produktrelatert

Hvordan returnerer eller bytter jeg en vare?

Hvis du ønsker å bytte en vare kan du returnere varen og bestille ny. Ved retur, kontakt salg@smartfootoriginals.no.

Jeg har mottatt en skadet vare, og ønsker å returnere denne.

Vennligst kontakt vår kundeservice på salg@smartfootoriginals.no, så vil du få hjelp. Ikke send noe tilbake til oss uten først å ha vært i kontakt med oss og fått en bekreftelse. Vi trenger å få klarhet i skadeomfanget før vi bestemmer detaljene rundt returforsendelsen.

Jeg har fått en vare i gave. Kan jeg returnere denne?

Ja, hvis den er kjøpt hos smartfootoriginals.no kan du returnere denne innen 14 dager etter at den ble levert av fraktleverandør. Vi trenger navnet på personen som bestilte, og varen må være i original stand med alle tags på. Kontakt vår kundeservice for avtale.

Generelt

Jeg er en influenser, kan jeg samarbeide med dere?

Send en mail til info@smartfootoriginals.no med en link til dine plattformer, så vil vi ta kontakt om du passer til vårt merke og profil.

Hva slags betalingsmetoder aksepterer smartfootoriginals.no?

Vi aksepterer kredittkort fra alle regioner. For spesifikke land eller områder aksepterer vi også andre metoder, slik som PayPal og VIPPS. Dette er spesifisert ved utsjekk.

Hvilken valuta vil bli benyttet?

Vi benytter den valuta som er spesifisert på websiden for den valgte region.

Når vil beløpet bli trukket?

Når du gjennomfører et kjøp hos oss legger vi inn en autorisasjon på den oppgitte betalingsløsningen, beløpet vil bli midlertidig reservert uten at din konto blir belastet. Dette skjer når pakken sendes.

Hvorfor blir mitt debet-/kredittkort avvist?

Hvis din bestilling blir avvist ved utsjekk, kan dette skyldes din bankforbindelse. Kontakt din bank eller kortutsteder for nærmere informasjon. Har du ytterligere spørsmål, kontakt oss på salg@smartfootoriginals.no.